دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۵۸۸
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۱

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه ، دسترسی نداشتن به اینترنت پرسرعت همراه و ثابت از مطالبه‌های پرتکرار شهرها و روستاهای دشتستان است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم رضایی در نشست‌هایی که هفته جاری با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دشتستان برگزار شد، بیان کرد: در این راستا توسعه شبکه فیبر نوری در شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان الزامی است.

وی اضافه کرد: استقرار و فعال‌سازی پست بانک از تقاضاهای برخی از روستاهای دشتستان است که باید برای ایجاد آن تلاش شود.

رضایی افزود: مشکلات پستی مردم دشتستان به ویژه در زمینه مرسولات مربوط به خرما و محصولات شهرستان باید رفع شود چرا که معیشت مردم این شهرستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: ارسال با تأخیر مرسولات، گاهی پذیرش نکردن مرسوله‌ها و مشکلات بازرسی مرسولات یا توقیف آنها از مسائلی است که باید برای تکرار نشدن آنها برنامه‌ریزی شود.

وی اذعان کرد: خدمات خوبی در سال‌های اخیر برای تقویت ارتباطات در دشتستان صورت گرفته است با این حال هنوز کمبودهای فراوانی وجود دارد که باید برای رفع این مشکلات تلاش شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده دشتستان بر مجل شورای اسلامی بنافی فرماندار این شهرستان نیز گفت: تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه در شهرها و روستاهای شهرستان، توسعه و تقویت فیبر نوری، تسهیل در ارسال مرسولات پستی شهرستان، توسعه شبکه تلفن ثابت، ایجاد شعب پست‌بانک در نقاط مورد نیاز از مهمترین مطالببه‌های مردم دشتستان است.

علی سملیان مدیرکل ارتباطات و فناوری ارتباطات استان بوشهر نیز بیان کرد: هرچند نسبت به گذشته وضعیت بسیار خوبی داریم ولی با اجرای طرح‌های جدید به سمت بهبود و افزایش کیفیت و کمیت خدمات خواهیم رفت.

در پایان معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از شنیدن سخنان بخشداران و مسئولان این شهرستان،  اظهار کرد: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بیشترین پوشش ارتباطی در شهرستان دشتستان ایجاد شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر