شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن بوشهر:
کد خبر: ۱۱۵۳۲۴
يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: حساب ۱۰۰ امام (ره) بعنوان راهگشا در تأمین مسکن محرومان جامعه است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمود پارمان عصر یکشنبه در نشست با ائمه جمعه شهرهای آب‌پخش و سعدآباد و گروه‌های جهادی شهرستان دشتستان اظهار داشت: هدف از راه اندازی حساب ۱۰۰ نزد بانک ملی، تهیه مسکن برای اقشار ضعیف جامعه بوده است.

وی اضافه کرد: این حساب مشارکت مردم در امور خیر را افزایش می‌دهد زیرا چنین مشارکت‌هایی علاوه بر رفع گرفتاری و مشکلات افراد نیازمند موجب ارتقا سطح اخلاق در جامعه می‌شود.

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: پس از افتتاح حساب ۱۰۰ تشکیلاتی به نام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت قاعده‌مند نمودن تأمین مسکن نیازمندان، شکل گرفت.

وی تأکید کرد: ائمه جمعه در سطح استان با استفاده از تریبون‌های نماز جمعه و در نشست‌های متعدد نسبت به ترویج و تقویت حساب ۱۰۰ امام (ره) برای مشارکت خیرین در تأمین مسکن محرومان، و همچنین آگاهی‌رسانی به مردم برای استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت مقاوم سازی واحدهای مسکونی همکاری کنند.

حجت الاسلام پارمان با اشاره به خسارت‌های وارده به واحدهای مسکونی غیرمقاوم در حوادث سال‌های گذشته در برخی مناطق استان بوشهر، بیان کرد: نقش گروه‌های جهادی و مسئولان محلی در شناسایی واحدهای مسکونی غیرمقاوم و اطلاع‌رسانی به مردم جهت جلوگیری از رخ دادن حوادث تلخ در آینده انکارناپذیر است و نباید در این خصوص بی‌تفاوت باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر