يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۰۷۱
پنجشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: مدیر آب و فاضلاب گناوه گفت: کارشناسان برنامه و بودجه و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای این شهر قول مساعد برای تامین اعتبار لازم برای تکمیل آنها دادند و تلاش خواهیم کرد تا ۲۲ بهمن امسال به بهره‌برداری برسند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عبدالعزیز عبداللهی افزود: در راستای تصویب ماده ۲۳ (افزایش حجم موافقتامه) شهرهای گناوه و دیلم و تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های در دست اجرا، کارشناسان از روند وضعیت پروژه ها  که در چندین نقطه شهر در حال اجرا است به صورت میدانی بازدید کردند.

وی گفت: باتوجه به فعالیت پیمانکاران و روند مطلوب اجرای پروژه ها، مقرر شد همکاری های لازم برای تخصیص اعتبار مورد نیاز صورت گیرد.

عبداللهی اظهارداشت: با درنظرگرفتن تکمیل حجم‌های موافقتنامه فاضلاب شهرهای گناوه و دیلم، اخذ ماده ۲۳ برای احداث فاضلاب مناطق باقیمانده اجتناب ناپذیر است و مقرر شد همکاری لازم در این زمینه انجام شود.

مدیر آب و فاضلاب گناوه بیان کرد: در زمان حاضر چهار پروژه در شهر گناوه شامل تصفیه خانه، کوی بسیجیان، ساخت ایستگاه اچ و پمپاژخانه شبکه از بلوار ملوان، خیابان ساحلی، منطقه انتظامی تا چهارراه مخابرات فعال است.

وی گفت: براساس پیگیری جلسه مصوبه‌های سفر رئیس جمهور به استان بوشهر عملیات پروژه لوله‌گذاری شبکه اصلی فاضلاب کوی بسیجیان این بندر اجرایی شده است.

عبداللهی  یادآورشد: تاکنون ۱۳۲ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر گناوه اجرا شده است.

مدیر آب و فاضلاب گناوه گفت: تعداد ۱۴ هزار و ۱۴۸ انشعاب فاضلاب در این شهر وارد مدار شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر