سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۱۷۴۷۹
سه‌شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳

فکرشهر: مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: در آستانه سال تحصیلی و فصل بازگشایی مدارس پویش همکلاسی مهربان ۳ با هدف حمایت از دانش آموزان نیازمند آغاز شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسین معینی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از اجرای پویش همکلاسی مهربان ۳، تأمین لوازم التحریر ایرانی و اسلامی، البسه، کیف و کفش و تأمین هزینه ثبت نام کتب درسی مدارس برای دانش آموزان نیازمند است.

وی اضافه کرد: بر اساس تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، اجرای نهضت کمک‌های مومنانه (پویش همکلاسی مهربان) یکی از مأموریت‌های سازمان بسیج دانش آموزی است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این مهم با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و هم افزایی با دستگاه‌های اجرایی هم زمان با آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود.

وی هدف از برگزاری این پویش را بهره گیری از ظرفیت آموزش و پرورش، سپاه و بسیج در حمایت از محرومین و همچنین امید آفرینی در بین دانش آموزان بی بضاعت و گسترش و تقویت نشاط و خودباوری بین آن‌ها عنوان کرد.

معینی بیان کرد: تلاش می‌شود با بهره گیری از فضای معنوی ایام پرفضیلت ماه ذی الحجه به ویژه عید سعید قربان و عید سعید خم به رسم مولای متقیان، در آستانه بازگشایی مدارس کمک به دانش آموزان نیازمند سرلوحه خانواده‌های عزیر هم استانی قرار گیرد و همچون سالیان گذشته در این پویش معنوی شرکت نمایند.

وی زمان برگزاری پویش همکلاسی مهربان را از ۱۵ تیرماه تا اول مهرماه عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر