يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۹۸۷
يکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تاکنون ۱۳۰ قطعه زمین به متقاضیان ساخت مسکن در قالب نهضت ملی جهش تولید مسکن به صورت ویلایی در شهرهای کوچک این استان واگذار شده است و امکان افزایش آن تا پنج هزار قطعه وجود دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی زاده روز یکشنبه در حاشیه نشست شورای ملی مسکن که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده قرار است با تغییر کاربری زمین های ملی قطعه های ۱۸۰ تا ۲۰۰ متری برای ساخت واحد مسکونی در قالب نهضت ملی جهش تولید مسکن در شهرهای کوچک استان بوشهر به افراد واجد شرایط واگذار شود.

وی یادآور شد: یکی از سیاست‌های اصولی در نظام اسلامی تقسیم منابع و امکانات به صورت عادلانه بین قشرهای مختلف مردم است و در همین ارتباط به دستور رئیس جمهور اجرای عدالت در همه سطوح جامعه در دستور کار قرار دارد.

محمدی زاده این حرکت اجتماعی بزرگ را در راستای توسعه عدالت عنوان کرد و افزود: سیاست‌های اصولی دولت سیزدهم در راستای اجرا و توسعه عدالت در جامعه است.

استاندار بوشهر ادامه داد: در گذشته زمین به حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، پرورش آبزیان و تولیدی واگذار می‌شد که با اجرای نهضت ملی جهش تولید مسکن ضمن ساخت واحدهای مسکونی به صورت آپارتمانی، واگذاری زمین به صورت انفرادی نیز به متقاضیان در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: همچنین براساس برنامه ریزی انجام شده قرار است تسهیلات بانکی مورد نیاز از محل تسهیلات جهش تولید مسکن برای ساخت واحدهای مسکونی در زمین‌های واگذار شده پرداخت شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر