يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۱۴۴
سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۵

فکرشهر: به منظور تعامل وهمراهی با کارفرمایان و بررسی مسائل و مشکلات کارگاه های تحت پوشش سازمان، عباس دیری مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر  به همراه روسا و کارشناسان ذیربط از شرکت تولیدی بهره برداری مپنا بازدید کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، مدیرکل تامین اجتماعی بوشهرهدف از این بازدید را همراهی با جامعه شریف کارفرمائی عنوان کرد و گفت: به منظور تقویت تعامل و همراهی با مجامع کارفرمائی و کارفرمایان محترم کارگاه ها در راستای حمایت از تولید و تقویت همکاری ها، یکی از راهکارهای تبیین سیاست های حمایتی سازمان، بازدید از محل کارگاه ها وآشنایی با مسائل و مشکلات کارگاه های تولیدی است.

عباس دیری از تمهیدات کارفرمای این شرکت جهت به روز بودن پرداخت های بیمه ای تشکر کرد و افزود: امیدواریم با حمایت و همراهی سایر ارگان های مرتبط نیز همچنان فرایند همکاری این شرکت پابرجا بماند.

وی ادامه داد: دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل تامین اجتماعی از ابتدای انتصاب خود در مسند مدیرعاملی سازمان همواره بر حمایت از تولید تاکید داشته و با توجه به شعار امسال، حمایت ویژه از شرکت های تولیدی را در دستورکار سازمان تامین اجتماعی قرار داده است.

مهندس حسین آبادی مدیرعامل شرکت نیز از حسن توجه مدیرکل تامین اجتماعی استان و بازدید وی از محل کارگاه تقدیر کرد و عنوان کرد: این شرکت که بمنظور احداث انواع نیروگاه‌های گازی و سیکل ترکیبی، تأسیسات تولید همزمان آب به همراه توسعه و بهره‌برداری از آن‌ها جهت تولید برق و خرید و فروش و صدور آن تأسیس شده  و بیش از ۷۳ نیرو در این نیروگاه مشغول به کار هستند.

به گزارش فکرشهر، مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر و کارشناسان واحدهای مختلف ستادی از نزدیک از قسمت های مختلف این واحد بهره برداری بازدید کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر