جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده پایگاه مقاومت شهید چمران لاورشرقی دشتی از دستگیری سارق امامزاده شاه پیرغیب در این روستا خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، یوسف مهربان‌پور اظهار داشت: طی سه ماه گذشته شاهد سرقت پی‌درپی از امامزاده شاه پیرغیب روستای لاورشرقی بودیم که با تلاش شبانه‌روزی بسیجیان پایگاه پس از سه ماه موفق شدیم سارق را صبح امروز دستگیر و تحویل مراجع ذی‌صلاح کنیم.
کد خبر: ۱۱۹۸۲
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: فرمانده پایگاه مقاومت شهید چمران لاورشرقی دشتی از دستگیری سارق امامزاده شاه پیرغیب در این روستا خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، یوسف مهربان‌پور اظهار داشت: طی سه ماه گذشته شاهد سرقت پی‌درپی از امامزاده شاه پیرغیب روستای لاورشرقی بودیم که با تلاش شبانه‌روزی بسیجیان پایگاه پس از سه ماه موفق شدیم سارق را صبح امروز دستگیر و تحویل مراجع ذی‌صلاح کنیم.

\n\n

فرمانده پایگاه مقاومت شهید چمران لاورشرقی حوزه الغدیر خورموج افزود: مردم این امامزاده را مانند سایر امامزاده‌ها قبول دارند و اعتقاد خاصی به ایشان دارند و هر هفته تقریبا بین 150 تا 300 هزار تومان از نذورات خود را وقف این بقعه می‌کنند. این امامزاده بر اعتقادات مردم تأثیر بسزایی داشته و دارد و نه تنها مردم روستا بلکه از شهرستان‌ها هم نیز با این امامزاده انس دارند.

\n\n

به نوشته ی فارس، مهربان‌پور ادامه داد: این سارق با ترفندهای مختلفی اقدام به سرقت از این امامزاده می‌کرد که با نصب دوربین مداربسته، سارق و نحوه سرقت، شناسایی و سارق دستگیر شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر