جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۹۱۵
پنجشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته دولت عملیات اجرایی راه ارتباطی باغان دشتی به سرچشمه شهرستان جم به عنوان خواسته ۴۰ ساله مردم این مناطق در آیینی با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر، آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، استاندار بوشهر روز پنجشنبه در این آیین گفت: در هفته دولت امسال ۸۸ طرح عمرانی و اقتصادی با ۶۴۰ میلیارد تومان در شهرستان دشتی افتتاح و اجرایی می‌شود که جاده باغان ( دشتی) به سرچشمه ( جم) به عنوان یکی از شاخص‌ترین این طرح‌ها و آروزی دیرینه مردم این منطقه است که به برکت دولت انقلابی و مسئولان امروز احداث آن شروع شد.

احمد محمدی زاده افزود: با بهره برداری از محور سرچشمه به باغان مسیر ارتباطی شهرستان‌های جم و دشتی از بن بست خارج و فاصله جم به بوشهر را ۶۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: اجرای این راه ارتباطی حمل و نقل کالاها و محصولات کشاورزی مردم این منطقه به سمت استان فارس را روان تر و فروش بهتر محصولات کشاورزی بخش شُنبه و طسوج دشتی را بهبود می‌بخشد.

محمدی زاده گفت: عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی باغان به سرچشمه به طول ۱۲ کیلومتر است که با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اجرا می شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: براساس برنامه ریزی انجام شده پروژه بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی باغان به سرچشمه باید در مدت ۱۲ ماه اجرا شود.

وی یادآور شد: با اجرای این پروژه روستای سرچشمه به عنوان تنها روستای بالای ۵۰ خانوار استان بوشهر پس از انقلاب صاحب یک راه مناسب می شود.

استاندار بوشهر گفت: همچنین با بررسی های کارشناسی و تامین اعتبار لازم تلاش می‌شود تا قبل از هفته دفاع مقدس پروژه راه ارتباطی کاکی به دهستان کبگان که آثار اجتماعی زیادی به دنبال دارد، اجرایی شود.

وی بهره برداری از خانه سلامت روستای زیارت دهستان کبگان را از دیگر پروژه های افتتاحی شهرستان دشتی عنوان کرد که با بهره برداری از آن بخش عمده ای از نیازهای پزشکی منطقه تامین می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر