شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۲۵۱۲۵
سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۵

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: مجوز راه‌اندازی بخش دیالیز در بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه از سوی این سازمان صادر و مقدمات آن فراهم شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر روز سه شنبه در نشست با شورای شهر عسلویه بیان کرد: با توجه به فاصله بالای این شهرستان با مراکز درمانی استان بوشهر که دارای بخش دیالیز هستند، راه اندازی این مرکز نیاز مردم عسلویه است.

وی ادامه داد: در صورت همیاری و مشارکت مجموعه های وزارت نفت و بهداشت در استان بوشهر راه اندازی این بخش در بیمارستان میسر خواهد شد.

اسماعیلی اضافه کرد: در راستای توسعه خدمات بیمارستان عسلویه بخش‌های ای سی یو و سی سی یو آماده بهره برداری است و با جذب نیروی انسانی مورد نیاز بزودی راه‌اندازی می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر اعلام کرد: علاوه بر این مراحل تجهیز، آماده سازی و تامین نیرو بخش دندانپزشکی این مرکز درمانی نیز به پایان رسیده و در روزهای آینده ارائه خدمت به مراجعان را آغاز می‌کند.

وی اظهار کرد: مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر برای گسترش خدمات این مرکز درمانی تلاش می‌کند و برای رسیدن به این مهم از همه ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر