دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۶۳۵۳
پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: پروژه‌های جزیره خارگ نیازمند حمایت مالی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدرضا دشتی زاده در دیدار با معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار داشت: جزیره راهبردی خارگ به عنوان مرکز ثقل صادرات حوزه انرژی کشور به شمار می رود.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه این جزیره دارای مردمانی صبور و متحد است، تصریح کرد: خارگ نماد هم دلی و همزبانی ایران اسلامی است.

دشتی‌زاده افزود: ایران اسلامی رشادت فرزندان غیور خود در خاک پاک خارگ در هشت سال دفاع مقدس را هیچ‌گاه فراموش نخواهد کرد. این فرزندان و خون آنها ضامن جریان شریان حیاتی اقتصاد کشور بود.

وی تصریح کرد: یکی از خواسته های به حق نمایندگان دولت در این بخش لزوم توجه به پروژه متانول ۲ و حمایت به منظور عملیاتی شدن این مگا پروژه است که نتایجی هم چون پویایی اقتصادی، اشتغال زایی و کمک به تکمیل چرخه انرژی و ارز اوری برای ایران اسلامی را به ارمغان خواهد آورد.

بخشدار ویژه خارگ خاطر نشان کرد: پروژه ان جی ال خارگ نیازمند حمایت و تزریق منابع مالی به منظور سرعت بخشیدن به پروژه راهبردی است.

وی یادآور شد: انجام یک کار کارشناسانه در حوزه اقتصاد غیر نفتی در خارگ و حمایت از ایجاد صنایع خرد، کارگاه های تولیدی، و مشاغل خانگی برای رونق بخشیدن به اقتصاد خانوار های ساکن همچنین پیشرفت تکنولوژی با همت بومیان نیاز امروز جزیره خارگ است که چرخه محرک اقتصادی در این جزیره تامین و تکمیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر