شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
فکرشهر: این روزها شنیدن گزارش مسابقات والیبال به اندازه‌ای عادی است که کمتر فرصت می‌یابیم درباره تاریخ گزارشگری والیبال بیندیشیم.\n\nبه گزارش فکرشهر، مشرق‌نیوز با این مقدمه نوشت: اولین گزارشگر والیبال کشورمان هنوز هم در جمع ماست ولی دیگر ارتباطی با ورزش ندارد. «محمدعلی اینانلو» متولد دوم فروردین 1326 در دهه 50 و در رادیو کار گزارشگری والیبال را آغاز کرد.\n\nاو بعدها مسیری متفاوت در پیش گرفت و به طبیعت‌گردی روی آورد، اما گزارش‌های او در بازی‌های آسیایی تهران (1974) برای همیشه نام وی را در والیبال ماندگار کرد.
کد خبر: ۱۲۶۵۲
يکشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵

فکرشهر: این روزها شنیدن گزارش مسابقات والیبال به اندازه‌ای عادی است که کمتر فرصت می‌یابیم درباره تاریخ گزارشگری والیبال بیندیشیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مشرق‌نیوز با این مقدمه نوشت: اولین گزارشگر والیبال کشورمان هنوز هم در جمع ماست ولی دیگر ارتباطی با ورزش ندارد. «محمدعلی اینانلو» متولد دوم فروردین 1326 در دهه 50 و در رادیو کار گزارشگری والیبال را آغاز کرد.

\n\n

او بعدها مسیری متفاوت در پیش گرفت و به طبیعت‌گردی روی آورد، اما گزارش‌های او در بازی‌های آسیایی تهران (1974) برای همیشه نام وی را در والیبال ماندگار کرد.

\n\n

تصویر زیر مربوط به شهریور 1353 و گزارش والیبال توسط اینانلو است. تصویر دوم، عکسی از این روزهای اینانلو است.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر