چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۱۱۹
چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

فکرشهر: جلسه شورای اداری اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر با حضور مدیر کل، معاونین و روسای ادارات و شعب تابعه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی بوشهر، مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و انضباط اداری سرلوحه کار کارکنان قرار گیرد.

عباس دیری استفاده بهینه از وقت اداری و تلاش بیشتر کارمندان در راستای بالا بردن سطح کمی و کیفی ارائه خدمات را امری ضروری دانست و به کارکنان توصیه کرد تا از همه ظرفیت ها در جهت رسیدن به اهداف سازمان و توجه بیشتر به مخاطبین استفاده کنند.

وی بیان کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از اصول مهم واساسی یک سازمان در پیشبرد اهداف است که باید در این زمینه همه روسای ادارات و شعب کوشا باشند.

دیری در خصوص بیمه فراگیر گفت : تا کنون 27/716 نفر تحت پوشش بیمه فراگیر اداره کل تامین اجتماعی استان قرار گرفته اند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر یاداور شد: یکی از مهمترین طرح های تامین اجتماعی در دوره مدیریت فعلی اجرای طرح پوشش بیمه فراگیرخانواده ایرانی است.

عباس دیری اظهار داشت: مطابق با برنامه ریزی های سازمان تامین اجتماعی، این برنامه عملیاتی تا پایان امسال نیز ادامه پیدا خواهد کرد و با توجه به ادامه این طرح احتمالآ در 3 ماهه باقیمانده از سال حدود 3000 هزار نفر دیگر بیمه شده جدید خواهیم داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر