دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان بمناسبت هفته تامین اجتماعی ضمن تیریک به کارکنان تلاشگر این سازمان ، گفت : تامین اجتماعی به جهت گستردگی فعالیت و خدمات تامینی خود در سطح کشور از نهادهای مهم کشور محسوب می شود .\n\nبه گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع ضمن تقدیر از عملکرد اداره تامین اجتماعی شهرستان ، اظهار داشت : از اولویت های دولت تدبیر و امید تحت پوشش بیمه قرار گرفتن  آحاد جامعه است.
کد خبر: ۱۳۰۵۴
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: فرماندار دشتستان در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان بمناسبت هفته تامین اجتماعی ضمن تیریک به کارکنان تلاشگر این سازمان ، گفت : تامین اجتماعی به جهت گستردگی فعالیت و خدمات تامینی خود در سطح کشور از نهادهای مهم کشور محسوب می شود .

\n\n

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع ضمن تقدیر از عملکرد اداره تامین اجتماعی شهرستان ، اظهار داشت : از اولویت های دولت تدبیر و امید تحت پوشش بیمه قرار گرفتن  آحاد جامعه است.

\n\n

وی خدمات درمانی و بیمه ای تامین اجتماعی در شهرستان قابل ستایش خواند و افزود : دشتستان به عنوان یکی از پهناورترین شهرستانهای جنوب کشور و با شمار زیاد افراد بیمه شده  می طلبد از خدمات رسانی بخش خصوصی استفاده بیشتری نماید.

\n\n

فرماندار دشتستان با اشاره به سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به شهرستان دشتستان و تصویب احداث پلی کلینیک امام موسی کاظم(ع) در شهر برازجان ، گفت: با توجه به تعداد بیمه شده های تحت پوشش این سازمان در دشتستان امیدواریم در هفته دولت شاهد کلنگ زنی پلی کلینیک جهت رفاه حال شهروندان در مرکز شهرستان باشیم .

\n\n

\n\n

زارع در پایان اظهار داشت : انتظار داریم با ایجاد کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در شهر برازجان  تسریع و تسهیل خدمات انجام و افزایش رضایتمندی  بیمه شدگان  را فراهم آورد.
\n 
\nعبدالمجید رازه مدیرکل تامین اجتماعی استان نیز در این نشست ضمن بیان افزایش 10 هزارنفری آمار بیمه شده در یک سال اخیر، گفت : از مجموع جمعیت یک میلیونی استان 860 هزار نفر به عنوان بیمه شده اصلی و تبعی تامین اجتماعی هستند که 360 هزار نفر آن را بیمه شده اصلی تشکیل می دهد که در صنایع نفت و گاز ، دریانوردی ، صنعت و ... مشغول بکار هستند .
\n 
\nوی ضمن تشکر از پیگیری های فرماندار دشتستان بیان داشت : در سال گذشته با تلاش های صورت گرفته شعبه تامین اجتماعی دشتستان از تیپ سه به تیپ دو ترفیع یافت و در سال جاری نیز امید داریم  به تیپ یک ارتقاء درجه پیدا کند .

\n\n

رازه یاد آور شد : احداث ساختمان شعبه شبانکاره در اولویت سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است و در سال جاری کارهای مقدماتی آن انجام میشود .

\n\n

\n\n

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر