يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۶۱۹
سه‌شنبه ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۱

فکرشهر: سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: انجام تمرین‌های بدن سازی و ارتقای سطح بدنی بازیکنان هدف اصلی اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در بوشهر است.

به گزارش فکرشهر، علی نادری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بوشهر اظهار کرد: تیم ملی در بوشهر اردوی بسیار خوبی برپا کرده و شرایط نیز با بیشترین کیفیت ممکن پیش می‎رود.

وی بیان کرد: در این زمینه از میزبان خوب بوشهر برای برپایی اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ساحلی تشکر می‎کنیم.

نادری ادامه داد: بازیکنان تیم ملی بعد از مسابقات بین قاره‌ای یک ماه استراحت کردند و دوباه شرایط اردو مهیا شد تا بازیکنان به آمادگی کامل برسند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: استراتژی تیم ملی فوتبال ساحلی کسب آمادگی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی است که در این راستا اکنون دومین مرحله اردو در بوشهر برپا شده است.

نادری اظهار کرد: در اردوهای بعدی نیز برگزاری بازی های تدارکاتی و دوستانه در دستور کار است تا بازیکنان آمادگی لازم را کسب کنند.

وی ادامه داد: در این زمینه کمیته فوتبال ساحلی نیز در تلاش است تا با فراهم کردن بازی های دوستان تیم ملی به مرز آمادگی کامل برسد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: در اردوها با توجه به استعدادهای جوان و بسیار خوب سعی شده تا بازیکنان جوان و آینده دار رفته رفته وارد تیم ملی شوند.

وی یادآور شد: اکنون نیز در اردوی بوشهر چند بازیکن جوان به تیم ملی دعوت شدند که در آینده بیشتر از آنها و توانایی‌های شان خواهیم شنید.

اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی از ابتدای دی ماه در مجموعه دهکده گردشگری بوشهر برپا شده و تا هشتم این ماه تداوم دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر