شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
کد خبر: ۱۳۱۱۸۴
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: آئین افتتاح نمایشگاه «روایت جوانه‌های متفکر انقلابی» در شهرستان دیر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، امام جمعه دیر عصر سه شنبه در آئین افتتاح نمایشگاه «روایت جوانه‌های متفکر انقلابی» گفت: برنامه‌های تجلیل از شهید سلیمانی باید به صورت مردمی برگزار شود که این مهم از طریق کارهای فرهنگی و هنری ممکن است.

حجت الاسلام سید علی حسینی بیان کرد: ما باید معرفی و شناسایی شخصیت‌هایمان را در قالب هنر و برنامه‌های فرهنگی دنبال کنیم.

امام جمعه دیر ابراز کرد: نسل جوان و آینده سازان جامعه اسلامی، کودکان و نوجوانان و جوانان را از طریق کتاب و کارهای هنری و نقاشی و راه اندازی پویش‌ها مانند پویش شهید سلیمانی با شخصیت‌هایمان آشنا کنیم و این برنامه‌ها در طول سال داشته باشیم.

وی افزود: ستاد نمازجمعه با نهادها و موسسه‌هایی که قصد انجام فعالیت‌های فرهنگی دارند، همکاری می‌کند.

مسئول گروه جهادی منتظران منجی در آئین افتتاح نمایشگاه «روایت جوانه‌های متفکر انقلابی»، اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای شناخت شخصیت علامه مصباح یزدی و شناسایی و شناخت بزرگانی همچون ایشان به جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان و یادآوری الگوهای ناب و مخلص انقلابی به افراد برای حفظ آرمان‌های انقلاب است.

سکینه امینی افزود: می‌خواهیم در حد توان خود در عرصه فرهنگی و تربیت کودکان و نوجوانان انقلابی سهیم باشیم و از مسئولین انتظار حمایت و پشتیبانی داریم.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در هفت غرفه شامل غرفه‌های کودک، کتابخوانی، مهارت‌های زندگی، دوخت و دوز، پاسخ به شبهات، علامه مصباح و معنویت راه اندازی شده است.

مسئول گروه جهادی منتظران منجی اضافه کرد: از امروز تا ۱۶ دی ماه این نمایشگاه آماده میزبانی از عموم شهروندان به ویژه نوجوانان و کودکان است.

وی از همکاری نهادهای مختلف به ویژه شهرداری و ستاد نمازجمعه دیر در برپایی این نمایشگاه قدردانی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر