چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۳۹۵
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: دبیر فدراسیون شطرنج با اشاره به ۲ رویداد بین المللی این فدراسیون در سال جاری، گفت: رقابت‌های شطرنج جام پایتخت ۱۴ تا ۲۲ بهمن به میزبانی تهران برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، امیر عرفان هاشمی روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هیات شطرنج استان بوشهر افزود: در دومین رویداد نیز مسابقات بین اللملی شطرنج جام خزر اواخر بهمن ماه امسال در استان گیلان برگزار می شود.

وی بیان کرد: لیگ دسته اول شطرنج باشگاه های کشور نیز در استان خوزستان برگزارشد که با پایان رقابت‌ها برترین‌های این لیگ تجلیل شدند.

هاشمی ادامه داد: لیگ برتر شطرنج باشگاهها بعنوان آخرین مسابقات فدراسیون در سال جاری است که از هم اکنون تدابیر لازم برای برگزاری منظم آن اندیشیده شده است.

رئیس فدراسیون شطرنج افزود: برگزاری منظم لیگ‌‎ها شرایط را برای موفقیت هر چه بیشتر شطرنج بازان کشورمان در صحنه‌های بین المللی فراهم می کند.

هاشمی یادآورشد: مجمع انتخابات هیات شطرنج استان بوشهر پس از گذشت یک سال برگزار شد که با وجود ۲ گزینه شایسته در نهایت مژگان خوش قلب به عنوانی یکی از مربیان و شطرنج بازان استان به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

وی تصریح کرد: امید است وی بتواند با ترسیم چشم انداز مطلوب، هیات شطرنج استان بوشهر را به جایگاه ارزشمند در سطح ملی سوق دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: هیات شطرنج این استان با سابقه فعالیت دیرینه افتخارات ارزشمندی برای ورزش به ارمغان آورده است.

کمال صالح احمدی افزود: در ادامه راه هیات شطرنج باید با بهره گیری از ظرفیت پیشکسوتان شرایط برای رشد جایگاه شطرنج استان فراهم شود.

وی تاکید کرد: امید است رئیس جدید هیات شطرنج استان بوشهر بتواند با عمل به وعده‌های خود رضایت جامعه هدف هیات را جلب کند چرا که در صورت تحقق نیافتن این مهم، رئیس هیات با برگزاری مجمع فوق العاده استیضاح می‌شود .

در این آیین مژگان خوش قلب با کسب ۱۲ رای برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات شطرنج استان بوشهر انتخاب شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر