شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید دنبال کار آفرینی باشیم، ایجاد کار و افزایش تولید می‌تواند گره از مشکلات اقتصادی جامعه باز کند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز این هفته شهر اهرم اظهار داشت: هشت شوال مصادف است با تخریب حرم و بارگاه نورانی ائمه بقیع (ع) توسط گروه ضاله و گمراه وهابیت که این جنایت بزرگ را مرتکب شدند.\n\nامام جمعه اهرم افزود: گروه وهابیت قبور ائمه بقیع (ع) همسران، فرزندان و صحابه رسول خدا در مدینه و در بسیاری از شهرهای عربستان را تخریب کردند.
کد خبر: ۱۳۲۱۷
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۹

فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید دنبال کار آفرینی باشیم، ایجاد کار و افزایش تولید می‌تواند گره از مشکلات اقتصادی جامعه باز کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های نماز این هفته شهر اهرم اظهار داشت: هشت شوال مصادف است با تخریب حرم و بارگاه نورانی ائمه بقیع (ع) توسط گروه ضاله و گمراه وهابیت که این جنایت بزرگ را مرتکب شدند.

\n\n

امام جمعه اهرم افزود: گروه وهابیت قبور ائمه بقیع (ع) همسران، فرزندان و صحابه رسول خدا در مدینه و در بسیاری از شهرهای عربستان را تخریب کردند.

\n\n

وی افزود: امروز مراکز وهابیت در جهان به کانون فتنه و توطئه علیه مسلمانان و کانون ترویج  اشرافیت و اسلام ابوسفیانی و ایجاد خشونت، کشتار، تجاوز، قتل و بیرحمی تبدیل و جزو آئین وهابیت شده است.

\n\n

راستگو ادامه داد: وهابیت به مکتب گمراهی تبدیل شده که خداوند شر وهابیت گمراه و خبیث را انشاءالله از سر همه مسلمانان کوتاه کند.

\n\n

امام جمعه اهرم با اشاره به 5 مردادماه سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه در کشور گفت: 5 مردادماه به نام روز نماز جمعه نامگذاری شده است، کسی فکر نمی‌کرد بعد از سه دهه از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این شجره طیبه نماز عبادی و سیاسی جمعه  این همه شاخه و برگ داشته باشد.

\n\n

وی افزود: امروز همه جای کشور نماز جمعه برگزار می‌شود و روزی برسد که نماز جمعه به کانونی پر قدرت و تاثیرگذار در محیط  داخل، منطقه و در جهان تبدیل شود.

\n\n

امام جمعه اهرم افزود: نماز جمعه پایگاه معنویت، اجتماع مسلمین و مقاومت مسلمانان است، حضور در نماز جمعه به معنای قبول حکومت اسلامی است و هر مسلمانی که روز جمعه در نماز شرکت می‌کند، به معنای تجدید بعیت با ولی امر مسلمین و حاکم جامعه اسلامی است، چون این نماز علاوه براینکه عبادی است، یک نماز سیاسی نیز است.

\n\n

وی ادامه داد: نماز جمعه سیاست‌های نظام اسلامی را تبلیغ کرده و اگر کسی بینش جدایی دین از سیاست را داشته باشد، نمی‌تواند منصب امامت جمعه را داشته باشد.

\n\n

راستگو عنوان داشت: نماز جمعه باید آزادی‌بخش باشد، اوضاع و احوال سیاسی مسلمین باید در نماز جمعه برای مردم تشریح، روشن و شفاف گفته شود.

\n\n

امام جمعه اهرم ادامه داد: جریان‌های سیاسی و توطئه‌های دشمنان  و اوضاع دنیای اسلام باید در نماز جمعه تشریح شود.

\n\n

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند نمازهای جمعه در هر نقطه و هر جای کشور که اقامه می‌شود، بخشی از کار دستگاه رهبری را در این کشورانجام می‌دهد و مردم را توجیع می‌کند و به استقامت وا می‌دارد و به حرکت و تلاش تشویق و دشمنان را نسبت به نفوذ در اذهان مردم مایوس می‌کند.

\n\n

وی به شش مردادماه هفته کارآفرینی و ترویج آموزش فنی و حرفه‌ای که علاج مشکلات است، پرداخت و افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید دنبال کار آفرینی باشیم، ایجاد کار و افزایش تولید می‌تواند گره از مشکلات اقتصادی جامعه باز کند.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر