چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۲۱۰
يکشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: دبیر اجرایی اولین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و فراساحل ایران گفت: از امروز ثبت‌نام متقاضیان شرکت در نمایشگاه صنایع دریایی و فراساحل ایران ۲۰۲۳ آغاز شده و متقاضیان شرکت در نمایشگاه می‌توانند درخواست اولیه خود را از طریق وبسایت نمایشگاه (IMOE.IR) انجام دهند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد فقیه‌احمدانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی ممتاز برای تمامی فعالان اقتصاد دریاپایه کشور به منظور تامین و دستیابی به اهداف تجاری، رونق کسب و کار و کمک به ایجاد اشتغال پایدار است.

وی افزود: با توجه به تنوع گروه‌های کالایی، کثرت متقاضیان، مشارکت و گستردگی نمایشگاه صنایع دریایی و فراساحل ۲۰۲۳ و بمنظور تسهیل و تسریع در امر جانمایی و رفاه حال مشارکت‌کنندگان، جانمایی غرفه‌ها و ذخیره اولیه جهت شرکت در این نمایشگاه نیز بشکل اینترنتی انجام می شود.

دبیر اجرایی اولین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و فراساحل ایران تصریح کرد: علاقمندان در صورت نیــــــــــاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ۰۹۰۰۹۲۰۲۶۴۶ و ۰۹۰۰۹۴۰۲۶۴۶ تماس و یا به پست الکترونیکی info@imoe.ir مراجعه کنند.

فقیه‌احمدانی عنوان کرد: اولین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و فراساحل ۲۰۲۳ از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ توسط شرکت تدبیراندیشان ایده‌بان لیان و با همکاری شرکت نفت فلات قاره ایران و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برگزار می ‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر