يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۴۷۶
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

فکرشهر: مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات گفت: سازمان تامین اجتماعی برای کمک به درمان بیماری‌های صعب‌العلاج و خارج از شمول براساس دریافت اسناد و مدرک‌های پزشکی برنامه دارد.

به گزارش فکرشهر، سید مرتضی حسینی روز پنجشنبه در حاشیه میز خدمت سازمان تامین اجتماعی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: افراد زیرپوشش در ارتباط با بیماری های صعب العلاج و همچنین بیماری‌های غیرشمول برای برخورداری از حمایت سازمان باید اسناد و مدارک خود را ارائه کنند.

وی بیان کرد: در راستای سفر رئیس جمهور به استان بوشهر براساس دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نسبت به برپایی میز خدمت سازمان در این استان اقدام شده است.

مشاور مدیرعامل و مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: همزمان با سفر رئیس جمهور طرح ملی خدمت میدانی سپهبد شهید قاسم سلیمانی تمام دستگاه‌ها در استان بوشهر برپا شده است.

حسینی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی ۴۵ میلیون نفر جمعیت زیرپوشش دارد که این میزان ۵۵ درصد از کل جمعیت کشور را تشکیل می دهد که سازمان تامین اجتماعی خدمات بیمه و درمانی خود را به آن ارائه می کند.

وی گفت: در قالب میز خدمت تمام مشکلات جمعیت زیر پوشش سازمان در بخش های بیمه ای و درمانی مورد بررسی قرار می گیرد.

حسینی افزود: هم وطنان زیر پوشش سازمان در استان بوشهر نیز می توانند تا جمعه هفته جاری از ساعت ۸ تا ۱۸ با حضور در اداره کل تامین اجتماعی استان واقع در جنب بیمارستان بنت الهدی بوشهر نسبت به دریافت خدمات مدنظر خود اقدام کنند.

وی گفت: در میز خدمت علاوه بر حضور کارشناسان حوزه های بیمه ای و درمانی تیم های غربالگری سازمان نیز برای جامعه زیرپوشش سازمان ارائه خدمت می کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر