يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۶۶۸
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: رییس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: مرحله دوم طرح تشدید اقدامات مقابله با سرقت از امروز در سطح استان آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲ ادامه دارد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: بدنبال افزایش مطالبه مردمی، همشهریان و اصحاب رسانه فعال در استان و با برنامه ریزی و هماهنگی انجام گرفته مرحله دوم طرح تشدید اقدامات مقابله با سرقت از امروز آغاز می‌شود.

وی افزود: در این مرحله، پاک‌سازی نقاط آلوده شناسایی و دستگیری محکومین تحت تعقیب، شناسایی و پلمپ اصناف فاقد مجوز و اصناف فعال در خرید و فروش اموال سرقتی، شناسایی و دستگیری باندهای سارقین و پیگیری و پی جویی برای کشف وسایط نقلیه و اموال سرقتی با جدیت در دستور کار قرار می کگیرد.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: تلاش می شود با افزایش تعداد واحدهای گشت پلیس، کاهش وقوع جرایم سرقت در استان در این ایام محقق شود.

سهرابی تاکید کرد: در راستای این طرح، ورود جدی تر ۲۷ دستگاه اجرایی و اداری که در محور پیشگیری از وقوع جرایم سرقت دارای شرح وظایف هستند، نیاز است.

وی ادامه داد: افزایش خودمراقبتی از سوی شهروندان در نگهداری و مراقبت از اموال خود برای کاهش وقوع جرایم سرقت مورد تاکید است.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر تاکید کرد: پلیس استان بوشهر تلاش می‌کند با کمک این دستگاه ها و همراهی مردم و مسافرین نوروزی، وضعیت امنیتی مطلوبی در استان حاصل کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر