يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۹۱۵
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

فکرشهر: رئیس کانون بازنشستگان کارگری به اتفاق هیئت مدیره با سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: تعامل سازنده و پیگیری امورات و مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران از وظایف ما است و بنا داریم در سال 1402 با هماهنگی و برنامه ریزی تعاملی با کانون ها، با توان و انرژی بیشتر در خدمت آنان باشیم.

بازدرهوا افزود: با ارزیابی شاخص های سال گذشته، رضایت مورد نظر بازنشستگان، در خدمت رسانی و تعامل دو طرفه با کانون های بازنشستگی حاصل شده است لیکن ما خود برای افزایش سطح رضایت آنان تلاش مضاعف خواهیم کرد.

وی تعامل سازنده با تشکل‌های کارگری از جمله کانون بازنشستگان را منجر به بهبود و ارتقای مستمر کارآیی سازمان عنوان کرد و خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌های این تشکل ها برای بهبود روند کاری در نظام اداری شد.

میرجهانمردی ضمن تبریک سال نو، در سخنانی به بیان دغدغه ها و مشکلات و خواسته های بازنشستگان کارگری پرداخت و از همکاری صمیمانه سرپرست اداره کل استان در خصوص تعامل و همکاری تقدیر و تشکر کرد.

وی افزایش تعاملات سازنده و نشست ها، بین کانون ها و مسئولین استانی را راهگشای اکثر چالش های پیش رو دانست و از سرپرست اداره کل استان تقاضا کرد خواسته ها و مشکلات حوزه کانون های بازنشستگی را مد نظر قرار دهند.

در این دیدار رئیس کانون بازنشستگان  کارگری، نیز مشکلات و مسائل خود را در حوزه‌های مختلف تشریح کرد و گفت: طرف قرارداد بیمه عمر و تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی که در کانون بازنشستگان عضویت دارند، شرکت بیمه آتیه سازان است و این شرکت هزینه های درمان را با تاخیر به بازنشستگان پرداخت می کند که این موضوع موجب نارضایتی فراوان بازنشستگان شده است.

میرجهانمردی تصریح کرد: باید مدت زمان بازپرداخت هزینه‌های درمانی کاهش یابد تا به لحاظ مالی فشاری به بازنشستگان وارد نشود.

وی ادامه داد: خوشبختانه همدلی و همگرایی بین اعضای کانون و اداره کل استان بسیار مناسب است و به واسطه این امر، اقدامات خوبی در استان انجام شده و عملکرد مسئولین استان نیزقابل تقدیر است.

وی با اشاره به درخواست بازنشستگان مبنی بر افزایش تخصیص وام بازنشستگی گفت: در سال گذشته 1400 سهمیه تسهیلات از سوی ستاد اعلام گردیده بود که تعدادی از بازنشستگان به لحاظ مشکلات و مسدود شدن سامانه، موفق به ثبت نام و دریافت این سهمیه اختصاصی نشدند.

میرجهانمردی در مورد سفرهای زیارتی بازنشستگان افزود: طی 7 مرحله، در سال گذشته 500  نفر از بازنشستگان به مشهد مقدس اعزام شدند که مورد استقبال آنان قرار گرفت.

در پایان نشست هریک از اعضاء هیات مدیره بازنشستگان،  به بیان نکته نظرات و چالش های موجود در حوزه کانون پرداختند و خواستار برگزاری  منظم جلسات در سال جاری شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر