شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۷۸۳
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: میزان تردد در جاده‌های این استان، فروردین ماه سالجاری در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۴ درصدی افزایش داشته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، عبدالکریم اخترشناس سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس داده‌های سامانه هوشمند تردد شمار آنلاین استان بوشهر، بیش از ۱۵ میلیون و ۵۶۰ هزار خودرو طی فروردین ماه سالجاری درمحورهای ارتباطی استان تردد داشته‌اند که ۹۰ درصد این خودروها سبک و ۱۰ درصد نیز سنگین و نیمه سنگین بوده است.

وی ادامه داد: محورهای برازجان-کنارتخته و بالعکس به همراه دیلم هندیجان و بالعکس بیشترین تردد ترافیکی را در این بازه زمانی داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس اطلاعات ثبت شده از وسایل نقلیه استان بوشهر در سامانه‌های پلاک‌خوان سایر استان‌ها، بیشترین سهم مقاصد سفر خودروهای بوشهر به ترتیب به سمت فارس، تهران، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان بوده است.

اخترشناس یادآور شد: هم استانی‌ها قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها می‌توانند با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای تماس حاصل کنند.

به گزارش ایسنا، چهار هزار و ۳۳۶ کیلومتر انواع بزرگراه، راه اصلی، فرعی و راه روستایی در استان بوشهر وجود دارد که از طریق ۶۰ دستگاه تردد شمار، ۱۹ دوربین نظارت تصویری، ۴ سیستم توزین در حال حرکت و ۶۴ سامانه ثبت تخلف در محورهای استان بوشهر مورد پایش برخط است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر