دوشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۷۲۰
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

فکرشهر: آیین کلنگ زنی پایگاه امدادونجات تمام خیرساز خلیفه در دشتستان با حضور دکتر ایزدپناه مدیرعامل جمعیت هلال احمر، دکتر رضایی نماینده ی مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، مهندس دهقان مدیرکل مدیریت بحران استانداری، دکتر بنافی فرماندار دشتستان و مسوولین محلی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر، مدیرعامل هلال احمر استان در این مراسم گفت: با توجه به ضرورت دسترسی سریع به مصدومان ناشی از حوادث و بحران‌ها، ایجاد پایگاه های امدادونجات در جاده‌های بین شهری که به کاهش آسیب ها و تلفات انسانی کمک خواهد کرد و از طرفی وجود آن باعث آرامش روانی مردمی‌که در حال تردد در جاده‌ها و مسیر ها هستند می‌شود.

ایزدپناه افزود: پایگاه امداد و نجات خلیفه در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر، در محور گناوه به برازجان و در مجاورت پاسگاه انتظامی خلیفه احداث خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز منطقه به احداث این پایگاه، با کمک و همت خیرین در کمترین زمان ممکن آماده بهره برداری می شود. 

تاکنون در طرح های فصلی امدادونجات نوروزی، امدادونجات تابستانه و زمستانه یک تیم با خودروی نجات در زیارت استقرار داشته و خدمات امدادی ارائه داده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس ضمن تقدیر از زحمات هلال احمر و مدیر عامل پرتلاش این جمعیت گفت: مدل کار خیری که در روستای خلیفه انجام شده باید الگوی فعالیت های خیرخواهانه شود.

ابراهیم رضایی افزود: همت و تلاش هلال احمری ها در انتقال امکانات به این روستا ستودنیست.

به گزارش فکرشهر، جمعیت هلال احمر بوشهر در حال حاضر دارای ۱۵ پایگاه امدادونجات است و با احداث پایگاه بین شهری خلیفه، تعداد آن به  ۱۶ پایگاه خواهد رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر