پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۸۶۴
يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

فکرشهر: سرپرست مدیریت عملیات عمومی ازساماندهی زمان و مبدا تردد شناور مسافربری در مسیر خارگ به بوشهر و بالعکس با هدف ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به کارکنان و اهالی بومی و توجه به حوزه پدافند غیرعامل خبر داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، حسین احمدی اظهارداشت: یکی از مشکلات تاریخی اهالی جزیره خارگ بحث تردد دریایی است که در سال‌های گذشته مشکلاتی را برای مردم این جزیره در پی داشته است.

وی افزود: اختصاص دو فروند شناور در مسیر‌های خارگ به بوشهر و خارگ به گناوه و بالعکس همسو با اجرای مسئولیت اجتماعی بود که با پیگیری مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مدیران استانی و بخش شهری خارگ قرارداد تردد شناور مسافربری در مسیر‌های فوق با محور مدیریت عملیات عمومی عملیاتی شد.

احمدی ادامه داد: به علت نبود زیر ساخت تعمیراتی و امکانات شناوری در جزیره خارگ، شناور مسیر بوشهر، صبح از بوشهر به سمت جزیره خارگ حرکت می‌کرد و ظهر از خارگ به بوشهر تردد می‌کرد که این نوع تردد مشکلاتی را برای بومیان ایجاد می‌کرد.

وی گفت: یکی از خواسته‌های مهم مردم، ساماندهی زمان و مبدا تردد شناور مسیر بوشهر به خارگ بود که با پیگیری‌های انجام شده زمان و مسیر تردد شناور صبح‌ها ساعت ۰۷:۰۰ از جزیره خارگ به بوشهر و ساعت ۱۳:۰۰ از بوشهر به جزیره خارگ می‌شود.

احمدی تأکید کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان یک شرکت عملیاتی و فنی در کنار وظایف تخصصی، توجه ویژه‌ای به مسئولیت‌های اجتماعی دارد و تاکنون اقدام‌های زیادی به‌منظور خدمت‌رسانی به محیط پیرامون ارائه داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر