شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۷۷۲
شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: مسئول گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر گفت: طرح چله نوکری و خدمت رسانی در بوشکان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت پارمان جمعه‌شب در مراسم آغاز طرح چله نوکری و خدمت رسانی در بوشکان اظهار داشت: در این طرح تلاش شده تا در کنار عزاداری برای امام حسین و یاران باوفایش، در عرصه خدمت نیز اقدامات اساسی انجام شود.

مسئول گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر افزود: این طرح امسال با نام «چله عاشقی» فعالیت خود را در هشت نقطه استان آغاز کرده است و در هر منطقه، تیم‌ها شناسایی شده و جلسات توانمندسازی و آموزشی نیز برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با عنوان «روزها خدمت» و «شب‌ها هیئت» کار خود را با همکاری گروه‌های مردمی و بومی آغاز کرده تصریح کرد: چله عاشقی از اول تا دهم محرم در تنگ‌ارم، ١١ تا ١۵ محرم در بوشکان، ١۵ تا ٢٠ محرم در اهرم، ٢١ تا ٢۵ محرم در وحدتیه و بخش ریگ، ٢۶ تا ٣٠ محرم در بردخون، یکم تا پنجم صفر در شُنبه و طسوج و در پنج تا دهم صفر در انارستان جم فعالیت می‌کند.

پارمان با اشاره به برخی از مشکلات و نیازهای مردم بوشکان افزود: امید می‌رود حضور مسئولان در این برنامه زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم بوشکان باشد.

 

وی تاکید کرد: گروه‌های جهادی در نقاط مختلف استان شناسایی شده و به جای اینکه گروه‌های جهادی به منطقه‌ای اعزام شوند، از گروه‌های بومی برای رفع مشکلات مردم استفاده می‌شود.

مسئول گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر خاطرنشان کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم در حوزه کسب‌وکار، تولید محصولات، کشاورزی، کمک‌های معیشتی، اقتصادی و حمایت از محرومین از دیگر برنامه‌های طرح چله نوکری، عاشقی و خدمت قرارگاه جهادی استان بوشهر است.

وی افزود: در طرح چله نوکری، عاشقی و خدمت گروه‌های جهادی در مدت ۴۰ روز تا ۲۰ صفر به خدمت‌رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار با استفاده از ظرفیت‌های مردمی همان مناطق می‌پردازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر