يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش دشتستان از حضور 17 هزار دانش‌آموز دشتستانی در طرح محیط‌یار خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی‌فرد عصر امروز در گردهمایی معلمان و دانش‌آموزان محیط‌یار اظهار داشت: با توجه به مشکلات عدیده زیست‌محیطی در سطح جامعه، باید راهکارهای لازم را برای بهبود وضعیت زیست‌محیطی انجام داد.\n\nوی افزود: آموزش و پرورش در یکسال اخیر در حوزه مسایل زیست محیطی ورود خوبی داشته و البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب باید تلاش بیشتری کنیم.
کد خبر: ۱۵۱۸۵
سه‌شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش دشتستان از حضور 17 هزار دانش‌آموز دشتستانی در طرح محیط‌یار خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی‌فرد عصر امروز در گردهمایی معلمان و دانش‌آموزان محیط‌یار اظهار داشت: با توجه به مشکلات عدیده زیست‌محیطی در سطح جامعه، باید راهکارهای لازم را برای بهبود وضعیت زیست‌محیطی انجام داد.

\n\n

وی افزود: آموزش و پرورش در یکسال اخیر در حوزه مسایل زیست محیطی ورود خوبی داشته و البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب باید تلاش بیشتری کنیم.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش دشتستان از حضور 17 هزار دانش‌آموز دشتستانی در طرح محیط‌یار خبر داد و خاطر نشان کرد: طرح محیط یار دانش‌آموز، از جمله طرح‌هایی است که در راستای دوستی با طبیعت و نگهداری از محیط زیست، از سال جاری برای 17 هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی دشتستان اجرا می‌شود.

\n\n

لواسانی ابراز داشت: با رایزنی‌هایی که با وزارت آموزش و پرورش و محیط زیست کشور داشتیم، موفق به کسب تأییدیه این نهادها در ارتباط با اجرای طرح زیست محیطی محیط‌یار دانش‌آموز در دشتستان شدیم.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی افزود: این طرح، امروز به صورت نمادین در مدرسه ابتدایی دخترانه حدیث برازجان اجرایی می‌شود و پس از آن، با کمک جزواتی که در اختیار مربیان و مدیران مدارس ابتدایی قرار خواهد گرفته، آموزش‌های لازم در ارتباط با نحوه پرورش دانش‌آموزان همیار و دوستدار محیط زیست، به آنان داده خواهد شد.

\n\n

لواسانی اضافه کرد: بسته‌های آموزشی خاصی تدوین و آماده شده که در اختیار مدارس ابتدایی قرار خواهد گرفت تا با کمک آن، به دانش‌آموزان یاد دهند که چگونه با محیط زیست خود روبرو شده و از آن نگهداری کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر