يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان بر ضرورت سخنران‌محوری هیئت‌های عزاداری در ماه محرم به‌منظور بصیرت‌افزایی و ایجاد شعور در کنار شور حسینی تاکید کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسین شیخی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ میثاق عاشوراییان استان بوشهر اظهار داشت: ماه محرم فرصت مغتنمی برای پاسداشت رشادت‌های امام حسین (ع) برای دفاع از اسلام حقیقی است.
کد خبر: ۱۵۶۸۴
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان بر ضرورت سخنران‌محوری هیئت‌های عزاداری در ماه محرم به‌منظور بصیرت‌افزایی و ایجاد شعور در کنار شور حسینی تاکید کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسین شیخی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ میثاق عاشوراییان استان بوشهر اظهار داشت: ماه محرم فرصت مغتنمی برای پاسداشت رشادت‌های امام حسین (ع) برای دفاع از اسلام حقیقی است.

\n\n

وی افزود: در سال جاری برنامه‌ریزی دقیقی برای برگزاری مراسم‌های عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان در شهرستان دشتستان داشته‌ایم و در تمامی مناطق شهری و روستایی این شهرستان شاهد برگزاری ویژه برنامه‌های محرم خواهیم بود.

\n\n

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: سخنران‌محوری هیئت‌های مذهبی و دسته‌های عزاداری از تاکیداتی است که انتظار داریم تمامی برگزارکنندگان مراسمات عزاداری ماه محرم به آن توجه کنند.

\n\n

شیخی بیان داشت: سخنران‌محوری و روحانی‌محوری هیئت‌های مذهبی و دسته‌های عزاداری سبب می‌شود که در کنار شورآفرینی حسینی که با روضه‌خوانی و مداحی‌ حاصل می‌شود، گامی مهم در راستای ایجاد شعور حسینی برداشته شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی اضافه کرد: در ماه محرم 9 روحانی مستقر و 20 روحانی طرح هجرت در شهرستان دشتستان به ارائه خدمات فرهنگی و دینی به شهروندان خواهند پرداخت.

\n\n

این مسئول اذعان داشت: میزبانی ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) در طلیعه ماه محرم از تفاوت‌هایی است که ماه محرم سال جاری با ماه محرم سال‌های قبل دارد.

\n\n

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان تصریح کرد: با هیئت‌های مذهبی شهرستان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و مراسم استقبال از ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل (ع) با شکوهی مثال‌زدنی در شهرهای دشتستان برگزار می‌شود.

\n\n

شیخی گفت: مراسم استقبال از این ضریح در شهر برازجان ساعت 16 روز پنجشنبه برگزار می‌شود و از همه شهروندان دشتستانی دعوت می‌کنیم در این مراسم بزرگ شرکت کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر