دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان از تکمیل پروژه‌های ورزشی روستایی دشتستان در بهمن‌ماه امسال خبر داد\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، ارسلان زارع در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: دشتستان با دارا بودن 6 بخش و 139 روستا و 9 شهر دارای موقعیت خاصی است و رسیدگی به مشکلات مردم این شهرستان باید در دستور کار مسئولان و متولیان امور قرار گیرد.\n\nوی افزود: مسئولان شهرستان دشتستان، به طور مداوم برای رفع گرفتاری‌ها و دغدغه‌های مردم این شهرستان اهتمام می‌ورزند و به ویژه در راستای تکمیل طرح‌های بر زمین مانده نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار می‌بندیم.
کد خبر: ۱۷۵۲۲
سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۱

فکرشهر: فرماندار دشتستان از تکمیل پروژه‌های ورزشی روستایی دشتستان در بهمن‌ماه امسال خبر داد

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، ارسلان زارع در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: دشتستان با دارا بودن 6 بخش و 139 روستا و 9 شهر دارای موقعیت خاصی است و رسیدگی به مشکلات مردم این شهرستان باید در دستور کار مسئولان و متولیان امور قرار گیرد.

\n\n

وی افزود: مسئولان شهرستان دشتستان، به طور مداوم برای رفع گرفتاری‌ها و دغدغه‌های مردم این شهرستان اهتمام می‌ورزند و به ویژه در راستای تکمیل طرح‌های بر زمین مانده نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار می‌بندیم.

\n\n

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: در روستاهای شهرستان دشتستان در یکسال اخیر شاهد اجرای پروژه‌های متنوع عمرانی هستیم که تکمیل این پروژه‌ها موجبات رضایتمندی مردم روستاها را فراهم خواهد کرد.

\n\n

زارع تصریح کرد: شناخت مشکلات مناطق روستایی از دغدغه‌های ما بوده و در سال جاری با احصای مشکلات مردم، راهکارهای اساسی برای غلبه بر دغدغه‌ها و مشکلات مردم اندیشیده شده است.

\n\n

وی یادآور شد: اجرای پروژه‌های ورزشی در مناطق روستایی و دوردست از جمله برنامه‌های سال جاری بوده که تا دهه فجر تکمیل و در اختیار جوانان قرار می‌گیرد.

\n\n

فرماندار دشتستان از تکمیل پروژه‌های ورزشی روستایی دشتستان در بهمن‌ماه امسال خبر داد و گفت: تمام پروژه‌های ورزشی روستایی در شهرستان تا دهه فجر تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر