دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نخستین همایش زیست محیطی باعنوان مدیریت نوین بازیافت پسماند در گناوه به همت انجمن یاوران طبیعت این شهرستان در سالن مرکز فنی وحرفه ای برگزارشد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، دراین همایش یکی از کارشناسان ارشد سازمان بازیافت شهر کرج با بیان تاریخچه ای از مدیریت پسماند و قوانین مربوط به آن گفت: پسماندها پنج نوع شامل عادی، پزشکی، ویژه، کشاورزی و صنعتی دارند.\n\nمهندس فرید موسوی افزود: در شهرستان گناوه برای مدیریت و اجرای پسماند نیاز به یک سری مراحل و مطالعه جامع است که باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۷۵۳۰
سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۴

فکرشهر: نخستین همایش زیست محیطی باعنوان مدیریت نوین بازیافت پسماند در گناوه به همت انجمن یاوران طبیعت این شهرستان در سالن مرکز فنی وحرفه ای برگزارشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، دراین همایش یکی از کارشناسان ارشد سازمان بازیافت شهر کرج با بیان تاریخچه ای از مدیریت پسماند و قوانین مربوط به آن گفت: پسماندها پنج نوع شامل عادی، پزشکی، ویژه، کشاورزی و صنعتی دارند.

\n\n

مهندس فرید موسوی افزود: در شهرستان گناوه برای مدیریت و اجرای پسماند نیاز به یک سری مراحل و مطالعه جامع است که باید مورد توجه قرار گیرد.

\n\n

وی آموزش و اطلاع رسانی را نیاز یک مدیریت پسماند دانست و گفت: آموزش صحیح به شهروندان از اولویت هایی است که باید دراین زمینه مدنظر قرار گیرد.

\n\n

نماینده انجمن یاوران طبیعت گناوه گفت: این همایش با دو رویکرد آموزش مدیریت پسماند و تبیین وضعیت بحرانی سایت های پسماند شهر و روستاهای این شهرستان که در چند دهه اخیر خسارت های جبران ناپذیری را بر پیکره طبیعت واردساخته، برگزار شده است.

\n\n

غلامرضا نعمتی افزود: تغییر رویکرد این وضعیت، ضرورت آموزش همگانی برای شناخت قوانین مرتبط و آگاهی از رویکرد جوامع پیشرو در زمینه مدیریت بهینه پسماند و سایت های پسماند این شهرستان از دیگر اهداف این همایش است.

\n\n

لادن صحرایی مسئول کمیته بانوان انجمن یاوران طبیعت گناوه نیز از فرایند شکل گیری، اهداف و فعالیت های ترویجی این انجمن که با استقبال گسترده گروههای هدف ازجمله بانوان برگزار شده مطالبی بیان کرد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر