يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته شهرستان های جم و عسلویه با 100 درصد بیشترین و گناوه با 57 کمترین میزان رطوبت هوا را تجربه کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: براساس نقشه های هواشناسی تا روز سه شنبه شرایط جوی و دریایی استان بوشهر به طور نسبی آرام خواهد بود.\n\nوی بیان کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی و در برخی از ساعت ها با کاهش دید همراه خواهد بود.\n\nمساعدی افزود: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی و با سرعت هشت تا 30 کیلومتر است.
کد خبر: ۱۷۹۰۸
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته شهرستان های جم و عسلویه با 100 درصد بیشترین و گناوه با 57 کمترین میزان رطوبت هوا را تجربه کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: براساس نقشه های هواشناسی تا روز سه شنبه شرایط جوی و دریایی استان بوشهر به طور نسبی آرام خواهد بود.

\n\n

وی بیان کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی و در برخی از ساعت ها با کاهش دید همراه خواهد بود.

\n\n

مساعدی افزود: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی و با سرعت هشت تا 30 کیلومتر است.

\n\n

وی گفت: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج نیز تا 30 تا 60 است که در برخی از ساعت ها به 90 سانتی متر نیز خواهد رسید.

\n\n

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهربیان داشت: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان دما در دیر و عسلویه با 22 درجه سانتیگراد و کمترین آن نیز هشت درجه سانتیگراد در دیلم گزارش شد.

\n\n

وی گفت: هم اکنون دمای هوا در بوشهر 17 درجه سانتیگراد و میزان رطوبت هوا نیز 76 درصد است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر