پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
«وحید مصدق» در گفت و گو با «فکرشهر» مطرح کرد:
فکرشهر: «وحید مصدق»، عضو شورای شهر برازجان می‌گوید برای تعیین تکلیف و رسیدگی هر چه سریع‌تر به وضعیت روشنایی معابر و کوچه‌های سطح شهر و جابجایی پایه‌های برق، با مشاور مدیرعامل عامل شرکت توانیر در تهران دیدار و گفتگو کرده است...
کد خبر: ۲۰۰۰۶۹۰
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: «وحید مصدق»، عضو شورای شهر برازجان می‌گوید برای تعیین تکلیف و رسیدگی هر چه سریع‌تر به وضعیت روشنایی معابر و کوچه‌های سطح شهر و جابجایی پایه‌های برق، با مشاور مدیرعامل عامل شرکت توانیر در تهران دیدار و گفتگو کرده است.

این عضو شورای شهر برازجان در گفتگو با «فکرشهر» اظهارداشت: در دیداری که با جناب آقای مهندس «معین پور»، مشاور مدیرعامل عامل شرکت توانیر در ساختمان وزارت نیرو (شرکت توانیر) داشتم، مراتب گلایه مندی و نارضایتی مردم شهر برازجان از وضعیت روشنایی معابر را اعلام کردم.

وی گفت: این دیدار در پی نارضایتی مردم از خاموشی معابر و کوچه‌های سطح شهر برازجان و همچنین جابه‌جایی تیر‌های چراغ برق و پایه‌های برق و روشنایی واقع در برخی از خیابان‌های سطح شهر، انجام شد و مراتب گلایه مندی و نارضایتی مردم را نسبت به وضع موجود را که در شأن مردم نجیب و صبور برازجان نیست، به ایشان منتقل کردم.

وحید مصدق افزود: مشاور مدیرعامل نیز پس از شنیدن مشکلات مردم در شهر برازجان، پیگیری و همکاری در رفع مشکلات را قول دادند.

نظرات بینندگان
مهرداد محقق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
درود بر وحید مصدق

خدایی حقت بیشتر از عضو شورا بودن هست ، متاسفم برای بقیه اقایان که فقط فکر گرفتن عنوان های بیشتر هستند اما دریغ از یک پالس مثبت
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر