پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: تکمیل محور اهرم _ برازجان از اولویت‌های حوزه عمرانی استان بوشهر است...
کد خبر: ۲۰۰۱۲۷۰
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

فکرشهر: معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: تکمیل محور اهرم _ برازجان از اولویت‌های حوزه عمرانی استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محمدهادی رستمیان در بازدید از روند اجرای طرح بزرگراه برازجان _ اهرم بیان کرد: تکمیل این محور از اولویت‌های حوزه عمرانی است که برای تامین اعتبار این مسیر نهایت تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

وی ادامه داد: تکمیل راه‌ها یکی از مسائل اولویت‌دار استان بوشهر است که در این راستا طرح‌های مهمی در استان در دست اجرا است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تکمیل طرح‌های در دست اجرا را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار دانست و اضافه کرد: تکمیل به موقع طرح‌های نیمه تمام باعث جلوگیری از هدر رفت منابع و جلب اعتماد عمومی می‌شود.

وی تکمیل کریدور جنوب را مهم دانست و افزود: توسعه و تقویت محور‌های مواصلاتی در استان بوشهر به‌صورت جدی دنبال می‌شود و تلاش داریم که در سریع‌ترین زمان شاهد بهره‌برداری از این محور‌ها باشیم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز گفت: به منظور تسریع در ساخت کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است.

سید امین عارف‌زاده عنوان کرد: محور ورودی دیلم، باند دوم کمربندی گناوه، محور چهار خطه کمربندی برازجان و ساخت باند دوم محور اهرم-برازجان از جمله قسمت‌های این کریدور است که بازدید‌های مستمری از این طرح‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به روند ساخت بزرگراه اهرم – برازجان، یادآور شد: ۱۱ کیلومتر از باند دوم این محور در سفر اسفند ماه سال گذشته رئیس جمهور به استان بوشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش «فکرشهر»، محور اهرم - برازجان یکی از محورهای حادثه خیز استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر