شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۴۲۹
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۰

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: در راستای ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت ۱۰۸ قطعه زمین رایگان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به این مددجویان در شهرستان‌های دشتی، تنگستان، گناوه و دیلم واگذار شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عباس روشن در نشست بررسی وضعیت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های این نهاد حل مشکلات مسکن مددجویان است اظهار داشت: با طرح‌های مختلف در حوزه مسکن زمینه حل مشکلات این حوزه فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه استاندار بوشهر توجه ویژه‌ای برای حل مشکل مسکن اقشار مختلف جامعه از جمله مددجویان دارد گفت: در این راستا طرح واگذاری زمین رایگان در قالب طرح‌های مختلف در حال اجراست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان را وظیفه ذاتی خود می‌داند تأکید کرد: پیگیری در خصوص ساخت سرپناه و مسکن برای مددجویان تحت حمایت این نهاد از مأموریت‌های اصلی کمیته امداد است.

وی از واگذاری زمین مسکونی رایگان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مددجویان این نهاد خبر داد و بیان کرد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان‌های دشتی، تنگستان، گناوه و دیلم صاحب زمین مسکونی شدند.

روشن اضافه کرد: با پیگیری صورت گرفته در راستای طرح ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر، تعداد ۱۰۸ قطعه زمین مسکونی رایگان از سوی بنیاد مسکن به مددجویان استان واگذار شد. بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه مقرر شده ساخت مسکن برای این دسته از مددجویان تسریع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر