شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۳۵۷
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱

فکرشهر: مسئول معاونت اجتماعی سپاه استان بوشهر از راه‌اندازی ۶ مرکز مشاوره خانواده مهر توسط این معاونت خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آموزش اشتغال‌زایی زنان بدسرپرست و معتادین بهبودیافته انجام شده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ حسین قاسمی عصر امروز در همایش تجلیل از طلایه‌داران عرصه‌های اجتماعی استان بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با اشاره به برخی از اقدامات معاونت اجتماعی سپاه استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری دوره‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آموزش اشتغالزایی برای زنان بد سرپرست و معتادین بهبودیافته، فرزندآوری و زمینه‌سازی برای ازدواج آسان در جامعه برخی از اقدامات این معاونت محسوب می‌شود.

وی از را‌ه‌اندازی ۶ مرکز مشاوره خانواده مهر در استان توسط معاونت اجتماعی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خبر داد.

مسئول معاونت اجتماعی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اذعان کرد: راه‌اندازی شبکه مطالبه گران اجتماعی، توانمندسازی ضابطان قضایی و توانمندسازی شبکه سفیران هدایت بخشی دیگر از اقدامات این معاونت است.

سردار علی رزمجو نیز ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر افزود: در نظام اجتماعی ارتباطات مختلفی همچون، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... وجود دارد که همواره در کنش و واکنش متقابل هستند. حیات طیبه اسلامی مبتنی بر امنیت اجتماعی، توجه به ارزش‌های الهی، بصیرت انقلابی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف اجتماعی است.

وی با اشاره به قیام مردم در انقلاب سال ۱۳۵۷ اظهار کرد: قیام مردم در انقلاب برابر با اقتدار و اجرای عدالت اجتماعی بود که حضور منسجم مردم در آن قیام موفقیت‌های اجتماعی متعددی را به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی جامعه را به عدالت دعوت می‌کند افزود: دشمنان انقلاب با استفاده از ابزار گسترده رسانه‌ای که در دست دارند تمام تلاش خود را در راستای شرکت نکردن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند ماه می‌کنند، اما در مقابل این تفکرات شوم دشمنان، مردمی با بصیرت و بسیاری از اقداماتی خنثی کننده در کشور وجود دارد.

رزمجو با بیان اینکه شایسته است شبکه‌های اجتماعی در کشور امید آفرینی را سرلوحه کار خود قرار دهند اذعان کرد: طلایه‌داران اجتماعی در جهت سالم نگه داشتن جامعه و هموار کردن آن به سوی پیشرفت نقش به‌سزایی را ایفا می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر