شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۳۷۹
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با تداوم روند کاهشی دما در این استان، دما در بهرگان شهرستان "دیلم" و "جم" به چهار و پنج درجه سانتیگراد رسید.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده دما در " برازجان" به ۶ و در شهر‌های "بوشهر"، " دیلم" و " گناوه " به ۸ و در شهر‌های "اهرم" و " خورموج" به ۹ و در " عسلویه " به ۱۰ درجه سانتیگراد رسید.

وی افزود: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد‌های شدید شمال غربی روی دریا، بویژه مناطق جنوبی و مرکز خلیج فارس است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: بدین ترتیب در پنج روز آینده ساحل و فراساحل استان مواج و متلاطم پیش بینی و در این مدت غبار محلی و در برخی از ساعت‌ها وزش باد شدید از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و غبار محلی پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد در استان بوشهر شمالی و با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶، روی دریا ۱۲ تا ۳۸ و در سواحل مرکزی و جنوبی ۱۶ تا ۴۶ و فراساحل جنوبی تا ۵۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در مناطق شمالی ۶۰ تا ۱۲۰، در مناطق جنوبی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ و در فراساحل ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر