شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۴۳۶
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

فکرشهر: رییس‌کل دادگستری استان بوشهرگفت: به همه حوزه‌های قضائی استان بوشهر تاکید شده به خواسته‌ها و مشکلات قضائی و حقوقی مردم در اسرع وقت رسیدگی کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی مهرانگیز عصر سه شنبه در حاشیه دیدار مردمی این هفته، تکریم ارباب رجوع و مردم سالاری را از اولویت‌های دستگاه قضائی دانست و گفت: به همه حوزه‌های قضائی استان بوشهر تاکید شده به خواسته‌ها و مشکلات قضائی و حقوقی مردم در اسرع وقت رسیدگی کنند و مردم بتوانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

مدیرکل دادگستری استان بوشهر افزود: همچنین به مسئولان قضائی تاکید شده علاوه بر دیدار‌های هفتگی در مساجد، مصلی‌ها و کانون‌های فرهنگی نیز در بین مردم حضور پیدا کنند و از نزدیک با آن‌ها دیدار و گفتگو کنند.

وی گفت: در این دیدار به درخواست‌ها و خواسته‌های مختلف حقوقی و قضائی مردم از جمله تسریع در رسیدگی‌ها، عفو و بخشودگی، کاهش مجازات و جایگزین حبس و دعاوی ملکی و ثبتی و مواردی نیز که موضوع ماده ۴۷۷ بود با ارائه طریق، پاسخگویی و دستورات لازم صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در جریان دیدار مردمی این هفته، با بررسی مشکلات حقوقی و درخواست‌های مختلف قضائی ۵۰ نفر از مراجعین از جمله خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، دستور رسیدگی به آن‌ها را صادر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر