چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل رسما مدعی به شهادت رساندن «سید هاشم صفی‌الدین»، رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در حمله چندی پیش به ضاحیه جنوبی بیروت شد. نتانیاهو در سخنانی ادعا کرد...
کد خبر: ۲۰۱۰۱۰۸
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶

فکرشهر: «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی رسما مدعی به شهادت رساندن «سید هاشم صفی‌الدین»، رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در حمله چندی پیش به ضاحیه جنوبی بیروت شد.

به گزارش فکرشهر از شفقنا، نتانیاهو در سخنانی ادعا کرد: «ما توانمندی حزب‌الله را مورد هدف قرار دادیم و نصرالله، جانشین نصرالله و جانشینِ جانشین وی را هم از میان برداشتیم.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه حزب الله نسبت به چند سال پیش بسیار ضعیف شده است، مدعی شد: «حزب الله لبنان را به انبار تسلیحات و قلعه عملیات نظامی تبدیل کرده است.»

ادعای وزیر دفاع اسرائیل: به نظر می‌رسد سید هاشم صفی‌الدین کشته شده است

یورونیوز نیز ساعاتی قبل در این باره نوشته بود: یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل مدعی شد که هاشم صفی‌الدین احتمالاً در حمله هفته گذشته در بیروت کشته شده است. صفی‌الدین یکی از مقامات ارشد حزب الله است که به عنوان گزینه احتمالی برای جانشینی سید حسن نصرالله، مطرح بود.

گالانت در جریان بازدید از فرماندهی شمالی ارتش اسرائیل گفت: «حزب الله اکنون یک سازمان بدون رهبر است. این تأثیر چشمگیری بر هر اتفاقی دارد. کسی نیست که تصمیم‌گیری کند، کسی نیست که اقدام کند.»

وی مدعی شد که توانایی‌های قدرت آتش حزب‌الله نیز ضربه سنگینی خورده است. اقداماتی که ما انجام می‌دهیم در سراسر خاورمیانه دیده می‌شود. وقتی دود در لبنان کنار رود، ایران متوجه خواهد شد که با ارزش‌ترین دارایی خود را که حزب الله است از دست داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر