يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۱۰۶
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: اجرا طرح سه روزه ویژه مقابله با سارقان منزل در این استان منجر به کشف ۳۰ فقره سرقت و دستگیری ۹ سارق شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجراخواسته و مطالبه به حق شهروندان با هماهنگی انجام شده، طرح عملیاتی ویژه مقابله با سارقان برای مدت زمان سه روز در دهه سوم اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری و همراهی دستگاه قضایی در سطح استان اجرا شد.

وی بیان کرد: تلاش شبانه‌روزی همکاران منجر به شناسایی و دستگیری ۲ باند سارقان غیر بومی، کشف ۳۰ فقره سرقت منزل و استرداد اموال مکشوفه به افراد مال باخته شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: با هدف کاهش سرقت افزایش خود مراقبتی شهروندان در نگهداری از اموال، انتقال طلاجات به صندوق امانات در بانک‌ها و حضور فرد مراقب در روز‌های تعطیل در منزل به ویژه سه روز آخر هفته مورد توجه جدی قرار گیرد.

سهرابی ادامه داد: با اجرا اثر بخش این طرح‌ها و از همه مهم‌تر همیاری و همکاری اکثر شهروندان در خود مراقبتی و تلاش مجموعه پلیس آگاهی استان تاکنون ۷۶درصد پرونده‌های معوق و جاری سرقت در استان بوشهر کشف شده است.

وی افزود: خروجی این تلاش‌ها کاهش ۳۵ درصدی وقوع سرقت منزل در دو ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل بوده است.

سهرابی عنوان کرد: پلیس استان بوشهر تلاش خواهد کرد با کمک شهروندان روند کاهشی تا پایان سال استمرار داشته و نتایج مطلوب تری حاصل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر