شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۳۲۳
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰

فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از تأمین زمین برای ساخت بیش از ۸۵ هزار واحد مسکونی در شهر‌های استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سید محمود دستغیبی در گفت وگو با تسنیم، با بیان اینکه تاکنون در طرح نهضت ملی مسکن ۹۴ هزار و ۱۲۸ نفر ثبت‌نام کردند اظهار داشت: از این تعداد ۱۸ هزار و ۸۶۶ نفر تأیید نهایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعداد متقاضیان دارای آورده بالای ۴۰ میلیون تومان ۸۱ هزار و ۱۱ نفر هستند، افزود: در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۸۵ هزار و ۶۵ واحد مسکونی در شهر‌های استان بوشهر زمین اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: تعداد ۷۶ هزار و ۸۵ واحد مسکونی دارای قرارداد ساخت و ۴۹ هزار و ۲۱ واحد مسکونی دیگر دارای قرارداد مشارکت مدنی هستند.

دستغیبی از صدور پروانه ساختمانی برای ۲۳ هزار و ۵۵ واحد مسکونی در شهر‌های استان خبر داد و بیان کرد: تاکنون تعداد ۳۴ هزار و ۴ واحد مسکونی در مرحله اتمام فونداسیون، ۱۸ هزار واحد به مرحله اتمام اسکلت و سقف رسیده است.

وی با بیان اینکه ۷۷۶ واحد مسکونی به مرحله اتمام سفتکاری رسیده است خاطرنشان کرد: ۵۱۹ واحد نیز به مرحله اتمام نازک کاری و ۴۲۳ واحد به مرحله اتمام عملیات ساختمانی رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از معرفی ۴۰ هزار و ۶۷ نفر به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات خودمالک شهری خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۸۱۲ نفر تعیین شعبه شده‌اند و ۳۲ هزار و ۵۵ نفر هم دارای انعقاد قرارداد هستند.

دستغیبی به واگذاری زمین به متقاضیان برای ساخت مسکن در شهر‌ها پرداخت و از واگذاری زمین رایگان به‌صورت گروهی یا انفرادی برای ساخت واحد مسکونی در شهر‌های استان خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر