پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
کد خبر: ۲۰۰۷۳۶۸
جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵

فکرشهر: به دنبال انتشار ویدیویی از درگیری یکی از بازیگران زن با مامور پلیس، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد که این موضوع ارتباطی به طرح عفاف و حجاب ندارد.

به گزارش فکرشهر از انتخاب، صبح امروز ویدیویی از درگیری لفظی یکی از بازیگران قدیمی زن با یکی از ماموران پلیس در فضای مجازی منتشر و در توضیحات ادعا شد که این درگیری درپی اجرای طرح عفاف و حجاب و مخالفت این بازیگر با بازداشت چند دختر جوان رخ داده است. موضوعی که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آن را تکذیب کرد.

در اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه «ویدئو شهروند سالخورده ارتباطی با عفاف و حجاب ندارد»، آمده است: «در پی انتشار ویدئو از فردی با هویت معلوم در فضای مجازی که در حال اعتراض و متأسفانه توهین و بی‌ادبی به مامور پلیس است؛ با بررسی به‌عمل آمده مشخص شد که اعتراض این بانوی سالخورده به عملیات عمرانی در محدوده عابر پیاده بوده که پلیس با خویشتن‌داری و رعایتِ ادب در حفظِ حرمت ایشان اقدام کرده است.»

مرکز اطلاع رسانی پلیس در ادامه این اطلاعیه آورده است: «اساسا موضوع به پلیس و به حوزه عفاف و حجاب مرتبط نبود. با این وجود پس از طرحِ موضوع و اعتراض ایشان به عملیات عمرانی، مراتب از طرف پلیس به حوزه خدماتِ شهریِ مرتبط منعکس شده است.»

نظرات بینندگان
وکیل نفقه! / شر خر !
|
Iran (Islamic Republic of)
|
جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸
یکی نبوده( از هزار صاحبشون) به این خانم سفارش و توصیه کنه هیچوقت بدون هدف از منزل خارج نشه که گیج و سرگردون میشی !

#ما در این بازی همه بازیگریم #۷۷-۷۸?
# تقلّب با واکمن #امتحان شفاهی #غیر قابل باور
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر