شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۴۵۴
سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳

فکرشهر: مدیر کل حوزه استاندار بوشهر گفت: دغدغه‌های ورزشکاران و مدال‌آوران بوشهری در زمینه‌های مسکن، اشتغال و پاداش قهرمانی پیگیری می‌شود.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، تعدادی از مدال آوران و قهرمانان استان بوشهر با مشاور و مدیر کل حوزه استاندار بوشهر دیدار و مطالبات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

مدال آوران در این دیدار خواستار تحقق وعده‌های مسئولان در زمینه اشتغال، مسکن و پرداخت پاداش قهرمانی ورزشکاران شدند.

مدیر کل حوزه استاندار بوشهر با تقدیر از نقش ورزشکاران در ایجاد نشاط اجتماعی در سطح جامعه بیان کرد: در دولت سیزدهم در حوزه زیرساخت‌های ورزشی اقدامات خوبی در استان بوشهر انجام شد و این روند تداوم دارد.

سید حسن موسوی افزود: حمایت از قهرمانان و مدال آوران المپیک و پارالمپیک و جهانی از الزامات مسئولان ورزش است و باید در تحقق کامل وعده‌های داده شده اهتمام ورزیم.

وی گفت: در بحث اشتغال و مسکن مدال آوران، از تمام ظرفیت موجود بهره می‌بریم و به فضل الهی به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر کل حوزه استاندار بوشهر اظهار کرد: هر قول و وعده‌ای که می‌دهیم باید ضمانت اجرایی داشته باشد و استاندار تاکید ویژه‌ای بر این موضوع دارد و از طریق نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط برای تحقق کامل وعده‌ها نهایت توان خود را به‌کار می‌گیریم.

وی تصریح کرد: مدال آوران استان علاوه بر این‌که باعث افتخار آفرینی برای استان بوشهر شده‌اند، در تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به ورزش نیز اثرگذار هستند که باید رسیدگی بیشتری به این عزیزان شود.

موسوی ادامه داد: در توسعه زیرساخت‌ها و افزایش تجهیزات و امکانات ورزشی مورد نیاز ورزشکاران و قهرمانان نیز همه توان و ظرفیت خود را به‌کار می‌گیریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر