شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۴۶۸
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: طرخ سالن چند منظوره ژیمناستیک شهر بوشهر شامل سه مجموعه برای رشته‌های ژیمناستیک، تیراندازی و ورزش‌های رزمی دارای پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی است.

به گزارش فکرشهر، یاسر جمالی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید سرزده از سالن ورزشی در دست احداث ژیمناستیک شهر بوشهر در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح در سال ۱۳۹۹ آغاز و تا ابتدای سال گذشته حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: با ترزیق به موقع اعتبارات به دنبال این هستیم که این سالن چند منظوره تا قبل از پایان سال به بهره برداری و در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: با افتتاح این مجموعه شاهد میزبانی مسابقات کشوری خواهیم بود.

جمالی ادامه داد: با توجه به تراکم بالای جمعیت در شهر بوشهر و وجود استعداد‌های ارزشمند ورزشی، افزایش سرانه ورزشی در محلات کم برخوردار، ولی مستعد به طور جدی در دستور کار ورزش و جوانان استان قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تأکید بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام به عنوان یک اولویت، گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی بر اساس ظرفیت و استعداد‌های ورزشی در هر منطقه انجام می‌شود.

جمالی عنوان کرد: در سال جاری طرح ویژه استعدادیابی و نخبه‌پروری آغاز و با جدیت در حال اجرا است که موجب تحول جدی در رشد ورزش قهرمانی استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه جزو محدود استان‌هایی هستیم که ماهانه به ۲۰ نفر ورزشکار موفق و قهرمان هم استانی کمک مالی انجام می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم با هماهنگی و هم راستا شدن نمایندگان استان در مجلس و مجموعه مدیریتی صنایع نفتی و گازی مستقر در استان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی به مجموعه ورزش توجه و کمک بیشتری شود تا ورزشکاران بیشتری مورد حمایت قرار گیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر