شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۴۷۱
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳

فکرشهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با هدف برطرف کردن کمبود معلم در آموزش و پرورش استان، امسال ۹۵ نفر پس از فراگیری دوره‌های آموزشی به عنوان سرباز معلم به‌کارگیری می‌شوند.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، علی موحدی بیان کرد: یکی از راه‌های برطرف کردن کمبود معلم در آموزش و پرورش به‌کارگیری سرباز معلم است که امسال سهمیه استان بوشهر ۹۵ نفر است.

وی افزود: جوانانی که تاریخ اعزام آن‌ها به سربازی اول مرداد و اول شهریور و دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده و خواهان همکاری با این اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در امر سرباز معلم هستند به پلیس +۱۰ مراجعه کرده و تاریخ اعزام خود را به یک تیر تغییر دهند و پس از آن برای ثبت‌نام نهایی به آموزش و پرورش شهرستان‌های مناطق مراجعه کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر این‌که اولویت به‌کارگیری افراد با اولویت مدرک کارشناس ارشد است، اضافه کرد: آموزش و پرورش پس از بررسی مدارک، اسامی افراد پذیرفته شده را به ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور اعلام می‌کند.

وی با بیان این‌که بیشتر این افراد در مناطق محروم به‌کارگیری می‌شوند، گفت: عمده نیاز ما در بخش آموزش ابتدایی است که بیشتر آن‌ها در بخش روستا‌ها و مناطق محروم هستند و اگر کسی رشته فنی یا دبیری نیز داشته باشد از آن‌ها در مدارس مناطق محروم حاشیه شهر‌ها و مدارس روستایی استفاده می‌شود.

موحدی در خصوص رشته‌های مورد نیاز برای سرباز معلمی گفت: محدودیت رشته برای ثبت‌نام رشته‌هایی هستند که آموزش و پرورش اعلام نیاز کرده که شامل رشته‌های آموزشی و پرورشی، علوم تربیتی، دبیری هنر‌آموز و رشته‌های فنی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر