پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۴۸۵
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳

فکرشهر: معاون وزیر جهاد کشاورزی از افزایش ۲ برابری سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در عرصه پرورش آبزیان خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از ۱۲ هزار میلیارد تومان سال ۱۴۰۱، امسال به بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان هدف‌گذاری شده است.

به گزارش فکرشهر، سیدحسین حسینی در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به توسعه طرح‌های پرورش آبزیان اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه پرورش میگو و ماهی از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است که در این راستا اقدامات مهم و موثر انجام شده است.

وی با بیان اینکه پرورش میگو یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر است گفت: این استان در عرصه پرورش میگو در کشور پیشتاز و به‌عنوان قطب تولید این آبزی معرفی شده است. تولید آبزیان در سال قبل ۱.۴ میلیون تن بود گخ در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم اقدامات و برنامه‌های لازم تدوین و عملیاتی شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سال ۱۴۰۱ را افزون بر ۱۲ هزار میلیارد تومان بیان و خاطرنشان کرد: میزان سرمایه‌گذاری در بخش پرورش آبزیان با افزایش ۲ برابری امسال نسبت به سال ۱۴۰۱ به بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان هدف‌گذاری شده است.

حسینی، توسعه صادرات آبزیان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: ۶۵۰ میلیون دلاری آبزیان در سال گذشته صادرات آبزیان ثبت شده که نسبت به سال ماقبل آن افزایش یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر