پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۵۰۶
جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: محموله لوازم یدکی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در تنگستان از توابع این استان کشف شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی اظهار کرد: روز گذشته ماموران پاسگاه انتظامی عامری شهرستان تنگستان در اجرای طرح امنیت محله محور و مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو یکهزار و ۲۶۰ بسته رینگ و پیستون و سایر لوازم یدکی خودرو فاقد مدارک قانونی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در همین رابطه ضمن توقیف کالای یادشده یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد

سردار سوسنی ادامه داد: همچنین در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، ماموران انتظامی پلیس آگاهی شهرستان دیلم هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از خودرو، ۵۵ راس گوسفند فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی کشف شد که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش احشام کشف شده بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است.

سردار سوسنی افزود: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی دشتستان نیز در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و به ظن حمل کالای قاچاق آن را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این خودرو یک دستگاه موتور بیل مکانیکی که فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در همین ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر