پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۵۱۴
جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از حادثه سقوط محیط‌بان در منطقه کوهستانی بیرمی تنگستان خبر داد و گفت: بالگرد جمعیت هلال احمر در حال اعزام به منطقه برای نجات این محیط‌بان است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، احسان ایزدپناه در جمع خبرنگاران در تنگستان از سقوط یک محیط‌بان در منطقه کوهستانی بیرمی تنگستان خبر داد و اظهار داشت: طبق اطلاع صورت گرفته به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (eoc) جمعیت هلال احمر مبنی بر سقوط یکی از محیط‌بانان در منطقه صعب‌العبور کوهستانی بیرمی، تیم امداد کوهستان شهرستان تنگستان به حالت آماده‌باش کامل در آمده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه محل حادثه در نقطه صعب‌العبور گزارش شده است گفت: با توجه به فاصله زمانی چند ساعته تا پایگاه امداد کوهستان تا منطقه و شرایط آسیب‌دیدگی حادثه‌دیده، امکان دسترسی و پیمایش به محل حادثه سخت است.

وی ادامه داد: هماهنگی لازم برای اعزام بالگرد جمعیت هلال احمر به منطقه مورد نظر انجام شده و تیم امداد کوهستان پایگاه خاییز تنگستان تا لحظاتی دیگر به محل سقوط محیط‌بان دسترسی پیدا می‌کنند

ایزدپناه افزود: طبق اطلاعات اولیه فرد حادثه‌دیده از چند ناحیه دچار مولتی تروما و شکستگی از چند ناحیه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: منطقه حفاظت شده کوه بیرمی تنگستان با مساحت ۲۲ هزار هکتار دارای تنوع فراوان گیاهی و جانوری، بالاترین ارتفاعات استان، تنگه‌های متعدد و عمیق و چشمه‌های فراوان است.

وی اضافه کرد: در منطقه حفاظت شده کوه بیرمی تنگستان در ماه‌های سال شاهد کوچ انواع پرندگان بومی و مهاجر هستیم و با استقرار یک پاسگاه محیط‌بان در این منطقه حفاظت، گشت و کنترل و پایش به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر