پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۵۴۰
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶

فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از صدور ۵۰۰ مجوز زیست محیطی برای استقرار واحد‌های تولیدی، خدماتی و صنعتی در استان بوشهر در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالرحمن مرادزاده در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با بیان اینکه در این استان ۸ منطقه تحت مدیریت حفاظت محیط زیست است، اظهار داشت: در این مناطق انواع جانواران و حیات وحش زیست و زاد و ولد می‌کنند.

وی خدمات محیط‌بانان، همیاران محیط‌بانان و اقشار مختلف مردم در حفاظت محیط زیست را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: یکی از اقدامات مهم و موثر اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در یک سال گذشته صدور مجوز‌های لازم زیست محیطی در راستای توسعه و پیشرفت استان بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با بیان اینکه در دولت شهید آیت‌الله رئیسی در حوزه زیست محیطی توجه ویژه‌ای به تعیین تکلیف پروژه‌های مختلف در راستای توسعه استان شد، گفت: در این زمینه در یک سال گذشته ۵۰۰ مجوز زیست محیطی برای استقرار واحد‌های تولیدی، خدماتی و صنعتی در استان بوشهر صادر شد که نقش مهمی در اشتغال‌زایی داشته است.

مرادزاده تعیین تکلیف پروژه بزرگ فولاد، پترو پالایشگاه‌ها، منطقه ویژه شمال استان بوشهر را از جمله طرح‌های تعیین تکلیف شده زیست محیطی در یک سال گذشته دانست و افزود: در این مدت طرح شهرک‌های شیلات، پرورش ماهی در قفس و میگو تعیین تکلیف شدند.

وی حمایت از طرح محیط یار، دلفین خلیج فارس و لاک‌پشت در معرض خطر انقراض را از دیگر فعالیت‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر دانست و بیان کرد: در این راستا تفاهم‌نامه‌های لازم منعقد شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر