شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۶۰۹
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶

فکرشهر: سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان عسلویه با اشاره به سقوط جوان کوهنورد در دره درزو عسلویه گفت: سه تیم امداد کوهستان به منطقه اعزام شدند و فرد حادثه‌دیده نجات یافت.

به گزارش فکرشهر، محمد کشتکاری در گفت وگو با تسنیم، از حادثه در دره درزو روستای اخند شهرستان عسلویه شامگاه دوشنبه خبر داد و اظهار داشت: پس از دریافت گزارش حادثه از مرکز کنترل هماهنگی عملیات معاونت امداد و نجات استان بوشهر مبنی بر سقوط یک کوهنورد در دره ۲ تیم امداد کوهستان از شهرستان جم و پایگاه امداد جاده‌ای پرک کنگان و یک تیم امدادی از دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر عسلویه به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به نجات کوهنورد ادامه داد: پس از گذر از مسیر دسترسی به همراه مردم منطقه و رسیدن به محل، فرد حادثه‌دیده مورد ارزیابی قرار گرفت و با توجه شکستگی از چندین ناحیه اقدامات درمانی و پیش بیمارستان به کوهنورد حادثه دیده انجام و با مشارکت مردم منطقه به محل ایمن انتقال یافت و در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.

کشتکاری، اصلی‌ترین مولفه موثر در امدادرسانی را زمان دانست و خاطرنشان کرد: پس از اعلام حادثه از سوی اورژانس به ندای امداد ۱۱۲ با هماهنگی معاونت امداد و نجات در کوتاه‌ترین زمان ممکن تیم‌های امدادرسان به محل اعزام شدند.

نجات کوهنورد سقوط‌ کرده به دره در عسلویه + تصاویر

سرپرست دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر عسلویه با اشاره به خدمات شبانه روزی امدادرسان هلال احمر در بخش‌های مختلف ساحلی، کوهستان، جاده‌ای و هوایی اضافه کرد: هموطنان در مواجه با فرد سانحه‌دیده یا بروز حادثه می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس برقرار کنند.

وی همکاری و مشارکت مردم با امدادگران را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: شهرستان عسلویه از ظرفیت‌های مختلف گردشگری در ساحل و کوهستان برخوردار و لازم است برای جلوگیری از هر گونه سانحه و حادثه با اطلاعات کامل از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

نجات کوهنورد سقوط‌ کرده به دره در عسلویه + تصاویر

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر