پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در احکامی جداگانه که توسط روسای ستادهای سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم صادر شد، روسای ستادهای انتخاباتی «پزشکیان»، «جلیلی» و «قالیباف» در استان بوشهر منصوب شدند...
کد خبر: ۲۰۰۷۶۴۳
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹

فکرشهر: در احکامی جداگانه که توسط روسای ستادهای سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم صادر شد، روسای ستادهای انتخاباتی «پزشکیان»، «جلیلی» و «قالیباف» در استان بوشهر منصوب شدند.

به گزارش «فکرشهر»، با حکم رئیس ستاد مرکزی انتخابات پزشکیان، «عبدالرسول عمادی» به عنوان رئیس ستاد این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش ایرنا، «علی عبدالعلی‌زاده»، رئیس ستاد مرکزی انتخابات مسعود پزشکیان در حکمی عبدالرسول عمادی را به عنوان «رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر» منصوب کرد.

عمادی از فرهنگیان استان بوشهر است که در کارنامه فعالیت‌های وی در دولت‌های گذشته رئیس آموزش و پرورش استان‌های بوشهر و خوزستان، رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، معاونت آموزش متوسطه و مشاور وزیر آموزش و پرورش دیده می‌شود.

همچنین، با حکم رئیس ستاد مرکزی انتخابات «سعید جلیلی»، «روح الله اسماعیلی»، رئیس ستاد این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر شد.

«محسن منصوری»، رئیس ستاد مرکزی انتخابات سعید جلیلی در حکمی روح الله اسماعیلی را به عنوان «مسئول هماهنگی ستاد‌های مردمی جلیلی در استان بوشهر» منصوب کرد.

اسماعیلی از فعالین فرهنگی و جهادی شناخته شده استان است که در انتخابات سال ۱۴۰۰ نیز مسئولیت ستاد انتخاباتی شهید آیت‌الله رییسی در شهرستان بوشهر را عهده دار بود.

به گزارش «فکرشهر» از خبرگزاری جمهوری اسلامی، با حکم دبیر شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی انتخابات قالیباف، «احمد یزدان‌پناه» به عنوان رئیس این شورا در استان بوشهر منصوب شد.

«حمزه صفربیگی»، دبیر شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی انتخابات قالیباف در حکمی احمد یزدان‌پناه را به عنوان «عضو و رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی قالیباف در استان بوشهر» منصوب کرد.

یزدان‌پناه دارای مدرک تحصیلی پزشکی با تخصص جراح چشم است که معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در کارنامه دارد.

شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر نیز برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر