سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۶۶۹
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از برگزاری دعای پر فیض و با عظمت عرفه در ۲۵ بقعه متبرک و شاخص استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام محمد رضا اسماعیل‌پور در گفت وگو با تسنیم، عرفه را یکی از ایام مهم سفارش شده خداوند متعال دانست و اظهار داشت: در این روز انسان با دعا و نیایش علاوه بر طلب عفو از خداوند متعال ارتباط خود را با معبود بیشتر می‌کند.

وی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در مراسم معنوی عرفه بیان کرد: مراسم پر فیض دعای عرفه روز یکشنبه ۲۷ خردادماه، رأس ساعت ۱۷ در ۲۵ بقعه و امامزاده شاخص استان بوشهر همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اضافه کرد: مراسم دعای پرفیض عرفه در شهر بوشهر در امامزاده‌های عبدالمهیمن (ع)، محمدبن باقر (ع)، حسن و جعفر (ع) ریشهر، قاسم (ع) کوی شغاب و امامزاده هاشم (ع) پایگاه هوایی برگزار می‌شود.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه این مراسم در شهرستان تنگستان در امامزاده میراحمد (ع) اهرم برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دعای عرفه در امامزاده زیدبن علی (ع) روستای گلنگون، امامزاده شاه نعمت الله (ع) روستای آباد و امامزاده امیرکبیر روستای چاه پیر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به محل برگزاری دعای عرفه در شهرستان دشتی گفت: در امامزاده بدرمنیر روستای بامنیر، امامزاده حسن و جعفر روستای کردوان و امامزاده زین‌العابدین روستای عربی شاهد برگزاری این مراسم خواهم بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به برگزاری این مراسم در شهرستان جم، خاطرنشان ساخت: برگزاری مراسم دعای عرفه در امامزاده سیدحبیب الله (ع) ریز تدارک دیده شده است.

اسماعیل‌پور با اشاره به اینکه این مراسم در شهرستان دیر در امامزاده‌های محمد (ع) بردخون کهنه، محمد شهنیاء و سیدجمال‌الدین بردستان برگزار می‌شود تصریح کرد: در شهرستان کنگان در امامزاده شاه حسین (ع) بنک نیز این مراسم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محل‌های برگزاری دعای عرفه شهرستان دشتستان افزود: این مراسم در امامزاده ابراهیم (ع) کلمه، شاهزاده احمد (ع) دالکی، شاه قطب‌الدین حیدر روستای درودگاه، شاه نورالله بنداروز، سید محمد سجادی برازجان و آقا میرهداف سعدآباد شاهد برگزاری این مراسم خواهیم بود.

اسماعیل پور با بیان اینکه مراسم دعای عرفه در گناوه و دیلم هم برگزار می‌شود گفت: در گناوه در امامزاده سلیمان بن علی (ع) و در دیلم در امامزاده حسن (ع) شاهد برگزاری این مراسم معنوی خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر